کیا طرف چپشون جنین رو یا هر چیزی تو بارداری حس میکردن بچه پسر بود؟

۸ پاسخ

نه بابا این حرفا چرته،فقط سالم و صالح باشه کافیه.

نه مال من دختر بود چپ راستم پسر بود

چنتا دختر داری؟

من سمت چپ پسر بود

من کلا جنین سمت چپمه از اول چپ بود و اصلاااا سمت راست نمیره فعلا تو ۱۵ هفته گفتن پسر هنوز انومالی نرفتم

اره جانم

نرفتی سنو

ربطی ب این چیزا نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری