استفراغ پنیرکی نوزاد بد نیست که؟ علتش چیه؟

۳ پاسخ

نه عزیزم اتفاقا نشونه ی وزن گیریشه

باد توی معدش مونده بوده چیز بدی نیس

بستگی داره چند بار تکرار بشه اگه زیاد باشه و روزی چند بار خدایی نکرده رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان مُبین👶🏻 مامان مُبین👶🏻 ۵ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
بابای مهدیار بابای مهدیار ۹ ماهگی