من تازه ۶ هفتمه حس میکنم یه کوچولو شکم دارم چرا اینجوریه😢

۳ پاسخ

نفخه، برا من شبا انگار5ماهه باردارم، صبح ناپدید میشه، یبوست و درد معده هم از یه طرف

نفخه گلم
دیگه چه علایمی داری

نفخه چیزای نفخ دار زیاد نخور

سوال های مرتبط