رابطه نداشته باشی ایمن تره
وا خب نکن چ کاریه میدونی چقد خطرناک ب دکترت حتما بگو نزنی دهانه رحم و باز کنی
فکر کنم تا 3 ماه نباید رابطه داشته باشی
تا یه ماه دیگه رابطه نداشته باش به دکترتم بگو
از دکترتون باید حتما در رابطه با نزدیکی بپرسید اگه منع نکنن مجازید به رابطه و مشکلی نیست
عزیزماون دهانه رحمکه تو بارداری زخیم میشه اون چیز پرخودردمهمون مث گوشت سفت تقریبا
با دکترت مشورت کن حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.