۷ پاسخ

رابطه نداشته باشی ایمن تره

وا خب نکن چ کاریه می‌دونی چقد خطرناک ب دکترت حتما بگو نزنی دهانه رحم و باز کنی

فکر کنم تا 3 ماه نباید رابطه داشته باشی

تا یه ماه دیگه رابطه نداشته باش به دکترتم بگو

از دکترتون باید حتما در رابطه با نزدیکی بپرسید اگه منع نکنن مجازید به رابطه و مشکلی نیست

عزیزم‌اون دهانه رحم‌که تو بارداری زخیم‌ میشه اون چیز پرخودردم‌همون مث گوشت سفت تقریبا

با دکترت مشورت کن حتما

سوال های مرتبط