۹ پاسخ

ارههه

سیزده هفته مشخص شد دختر بود

بله من ۱۵ هفته رفتم سونو تشخیص دادن

پس برم ان شاءالله

۱۱ هفته رفتم گفت جنسیتش مشخص نمیشه

۱۸ هفته دقیق تر هست

بله سنو جنسیت و آزمایش غربالگری دوم تو هفته ۱۶ میدن

تازه بعضی جاها 12هفته جنسیت رو میگن تو هفته شما دیگ حتما مشخصه

اره برا من که تو 13هفتگی مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان Fandoq🧸 مامان Fandoq🧸 ۵ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان فسقلیم👶 مامان فسقلیم👶 ۷ ماهگی
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۶ ماهگی