سلام مامانایی ک نی نی دختر دارید کدوم سمت حسش میکنید از اول راست یا چپ ؟

۶ پاسخ

دختر من چپ بود

من هم دخترم هم پسرم سمت چپ احساسشون میکردم.
این چیزا اصلا درست نیست که چپ دختره راست پسر

برا من از اول سمت چپم تیر می‌کشید و درد میگرفت

من دختر دارم و سمت چپمه

چپپپ بووود واقعا هم سمت چپ شکمم ترک خورد کلا

سلام جنسیت چطورمعلومه بجز سنگرافی

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری