سلام مامانای که دوتا دختر دارین چه حسی دارین

۴ پاسخ

فقط میتونم بگم خوشبحالشون😍

چجکری دختر حامله شدی ممیشه بهم بگی

اگه بدونی من چقدر دوست داشتم که دخترم خواهر داشته باشه🥹
زن داداشم دوتا دختر پشت سرهم داشت،رابطه شون باهم بینظیره،عشق میکنم وقتی که میبینمشون

مادربزرگم همیشه میگفت دختر نعمته پسر برکت چه فرقی میکنه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی