خانمایی که دختر باردازین چه علائم هایی دارین ؟

۵ پاسخ

به علائم نیس عزیزم بدن با بدن فرق میکنع

زمانی که با دخترم باردار بودم
خیلی حالت تهوع داشتم
لاغر شدم
عاشق ترشی بودم
از مرغ و گوشت متنفر بودم

حالت تهوع
معده درد
ترشیجات دوس دارم
ازگوشت متنفر

دو تا بارداری دختر هر کدوم یه علایم داشتم

من سر دخترم ماه های اول خیلی لاغر شدم . تهوع شدید داشتم. از گوشت کباب قرمه سبزی هر چیزی که توش سبزی داشت بدم‌میومد از تن ماهی متنفر بودم.هرچیزی یا میوه ای که مزه ترش داشت دوس نداشتم فقط چای شیرین میخوردم

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام زمانم🌼 مامان هدیه امام زمانم🌼 هفته دوازدهم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری