خانمایی که هم هفته منن علائم چی دارین🫠

۵ پاسخ

حالت تهوع.بیحالی.خواب آلودگی.تکرر ادرار.سر درد خفیف اونم بعضی موقه ها.یبوست اونم بعضی موقه ها.گلاب به روت بالا میارم اونم بعضی موقه ها🙈

نمیدونم من درد واژن دارم میخام برم دکتر

خواب الودگی.یکم سردرد.شبا کمردرد .استفراغ

حالت تهوع

هیچی دارم میمیرم از حالت تعوع و استفراغ😫😑

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری