خانمایی که هم هفته من هستین از علایم خودتون بگید

۷ پاسخ

سردرد، حالت تهوع، استفراغ، ترش میکنم، گهگاهی هم دل درد و پهلو درد میگیرم ولی بیشتر از همه تهوع و ترش کردن و سردرد اذیتم میکنه

سر درد🤕

بچه رو هم اصلا حس نمیکنم 😁 قبلا یه چیزایی مث نبض میزد ولی الان همونم نمیزنه

من زیر دلم تیر میکشه ، همچنان حالت تهوع دارم ، سینه دردم کمتر شده ولی نوکش دست که میزنم درد میکنه، مزه دهانم بده، همچنان به بعضی بو ها هم حساسم

🥴مزه بد دهن و هرازگاهی درد استخوان واژن🥲😂

من سر درد

هر چی غیر حالت تعوع درد پهلو ها درد لگن بی حالی بدمزه بودن دهان یبوست نفخ

سوال های مرتبط