۴ پاسخ

اشکال نداره اونا شیر هستش طبیعی هست

برو دكتر دارو بده خيلي زوده باعث زايمان زودرس ميشه يه چيزه خون بالا ميره

نه چیزی نیست فقط درد داره

هنوز که نه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نور زندگیم🤰👼 مامان نور زندگیم🤰👼 هفته نهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی