روز13ازادسازی بی بی چک منفی😔😔

۵ پاسخ

من یبارحامله شدم سقط شد روز ۱۴آزادسازی همون ۴روز به موعد تست زدم منفی شد تا روز موعد مثبت شد به این زودی نشون نمیده

اگرقراره منفی شه خداکنه زودترپریودشم

منم 6روز ب موعدمه بنظرتون برم ازمایش بدم ؟بی بی چک منفی بود
آمپول آزادسازی زده بودم

تحمل میکردی ۲روز دیگه میزدی

ایشالا هرچی زودتر بارداری شی عزیزم

سوال های مرتبط

مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
الناز الناز قصد بارداری
بانو بانو قصد بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته پنجم بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان نوک طلا مامان نوک طلا قصد بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری