برا رفلاکس چی میدین بچهاتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

برای رفلاکس داوری خاصی وجود نداره
فقط خودت دم کرده زیره سبز بخور براش خوبه

منک دارو فایده نداشت فرقی نکرده بود دیگ نمیدم

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی