ب بچهاتون ک رفلاکس دارن پستونک میدین؟

۴ پاسخ

برای رفلاکس بهتره که بدی

چرا نباید بدی مگه؟
من دخترم رفلاکس پنهان داره
پستونک میخوره

دکتر به من گفت بدی اشکالی نداره

من میدم چون کولیکم داره
نمیدونم کارم درسته یا ن

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی