شماهم دهن تون همش تلخه؟؟

۹ پاسخ

من نه

اره منم همینطورم 😢

آخ آخ آخ حالا حالاها باید تحمل کنی🥺

من ترش میکنم

منم خیلی خیلی دایم مسواک میزنم

من خیلیییی

تلخ نه، من همش دهنم خشک بود لبام خشک.. الانم هست

نه عزیزم

اره خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری