چرا این یچه نمیاد دیگه🤕

۵ پاسخ

منم خیلی خسته شدم رفتم تو ماه دهم نمیدونم چیکار کنم

انشاالله ب وقتش میاد
دست راستتون زیر سر من ک بتونم ب هفته های شما برسم🥺

اره والا سالها گذشت این بچه ها نیومدن من ک دیگه اومد ندارم دلش بخواد بیاد بیرون 🥴🥴

منم ۳۷ هفته ۳ روزم میخوام همین که ۳۸ هفته رو تموم کردم هرجور شده زایمان کنم دیگه تموم شه

خیلی سخته اخراش😟

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی