۷ پاسخ

نترس ماهم از وقتی اومده رد دادیم
هرکس یجور رد داده😅

مننننننمم🥲🥲

🤣🥴چه کنیم

چرا همه عجله دارن؟ مگه نرمالش 40 هفته کامل نیست؟ تازه تا 42 هم جا داره

منم🥲🥲

انشاالله به سلامتی میاد اذیتا شب بیداریه ها شروع میشه🥹

😂گریه کن گریه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی