خانما تو هفته من عادیه که من نه حس بویاییم زیاد شده نه گشنگی؟

۳ پاسخ

از ۷هفته تازه شروع میشه

شما الان چه علائمی داری من که هیچ علائمی ندارم به جز سینه درد و کمر درد

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری