۴ پاسخ

منم امروز تو واژنم خیلی تیر میکشه و نی نیم هم کم تکون خورده

منم دو روزه دارم طبیعی است

من از دکترم پرسیدم گفت اگر بیشتر از ۳ بار در روز گرفت برو زایشگاه انقباضاتتو کنترل کنن

طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری