اینم از نهار من و دخمل 😋😋😋

تصویر
۵ پاسخ

چرا سس؟ همینو بدون سس بده عزیزم و اینکه میان وعده محسوب میشه نه غذای کامل . بعد ها به خورد اینجوری عادت میکنه

پسر منم خیلی دوست داره سیب زمینی سرخ شده

دختر من اصلا سیبزمینی سرخ کرده نمیخوره🫠🫠

با چی درست کردی؟ سرخ کن؟

دختر منم همینو خورد
نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان پرنسسس مامان مامان پرنسسس مامان ۱ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی