۵ پاسخ

نوش جون 😉😋

منم آبگوشت گذاشتم

نوش جان ماهم عدسی داشتیم شام هم میرم خونه بابا جونم

من میخوام آبگوشت بپزم

من عدسی بلد نیستم خوب درس کنم🤦🏻‍♀️
نوش جان
بعد تونستی طرز تهیه بگو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان چشم قشنگ مامان چشم قشنگ ۲ سالگی
مامان الا مامان الا ۱ سالگی