خانوما شمام تو ۱۸ ترشح دارین

۲ پاسخ

ن خداروشکر . من شورت اصلا نمیپوشم تو خونه ی شلوار گلدارع نخی راحتی میپوشم تو خونه . هر سری ک میرم دسشویی نگاه میکنم میبینم تمیزه تمیزه ی نقطه ترشح هم رو شلوار نیست

اره همه دارن

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد