خانما عکس 30*40 خوبه بنظرتون بزرگه؟؟؟؟ برای نینیم

۱ پاسخ

خوبه اندازش من دوس دارم نه خیلی بزرگه شبیه سرمجلسی بشه نه کوچیکه البومیه واسه اتاق بچه سایز خوبیه مخصوصا تولدش

سوال های مرتبط

مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان عماد و امیرعلی مامان عماد و امیرعلی ۵ ماهگی