۹ پاسخ

منم همینم

احتمال دیابت بارداری هم هست اگر چیزای شیرین زیاد مصرف میکنید و آب زیاد می‌خورید کم کنید قند رو

منم همش تو راه دشویی ام🏃‍♀️😬🤦‍♀️

کاملا طبیعی

اره ذ

هرچقدر آب بخوری خوبه منکه زیاد نمتونم بخورم حالم بد میشه هر از گاهی بین غذامیخورم بیشتر چای کم رنگ میخورم

خیلی خوبه اب خوردن
منم زیاد اب میخورم

منم تو خواب هم تشنه میشم و بد مجبور میشم برم دستشویی گلوم خشک میشه شب ها مخصوصا

بهترین کار رو میکنی🙏

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری