۲ پاسخ

الان من اقدام کنم چون برای تعین جنسیت اقدام کردم اون ماه از کیت استفاده کردم هر دو پررنگ نشد کیت واسه من جواب نمیده

ماله منم هیچ وقت مثبت نمیشه
درحالی که فولیکول داشتم و تخمک گذاری هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری