معلومه ایستادن نشستن و پیاده روی طولانی تو سه ماه اول خوب نیست
منم ترشح اینجوری داشتم ولی خب من هماتوم داشتم اول خونریزی کرد بعد ترشحاتم اینجوری بود که بهم شیاف پروژسترون داد
چ دکتر خوبی داری دکتر من حتی شماره تلفنشم نمیوه
اوایل اره چون ممکنه بدنت نسبت به بارداری حساس باشه
ولی یه عده نه مثلا من تا ۴۱ هفته موندم درطولشم مدام ورزش و خونه تکونی داشتم همشم ترس داشتم ولی اخرم طبیعی نشد
ایول چ دکتری
دختر این سه ماه اولو شیافت بزار
دیدی دکترت حرق منوزدعزیزم خیلی استراحت کن زیادفعالیت نکن
مثلافعالیت کوتاه مدت یه خورده فعالیت کردی سریع استراحت کن
چ دکتر با حوصله ای😅
چی شدی مگه؟
دکترته چه مهربون جواب میده
آره ۳ماه اول مهمه
چیشدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.