بلخره منم زایمان کردم🫨🫨🫨

۱۱ پاسخ

به سلامتی عزیزم
طبیعی با سزارین

ب سلامتي گلم 😍🥰💋
طبيعي يا سز؟
ميش بگي چطور بود؟

خداروشکر مبارک لاشه قدمش جوجه کوچولوی ما

قدم نو رسیده مبارک

مبارک قشنگم

خیلی بخیه هم خوردم خیلی درد دارم🥹🥹🥹🥹🥹🥹 میشه بگید برای بخیه هاتون چه کار های مناسبی کردید

و بچه ام خیلی گریع میکنه بزور بهش شیر میدم دعا کنید تا خوب بشه اینقدر مامان رو اذیت نکنه،🥹🐣

خانما خیلی نوک سینه ام زخمی شده وقتی بچه شیر میدم خیلی درد میکنه میشه راهنمایی کنید

مبارک باشه عزیزم..🥰🥰

مبارک باشه عزیزم

مبارکهههه❤️

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🎀 مامان هانا🎀 ۱۴ ماهگی
مامان مسیح 💙💙 مامان مسیح 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان مرصاد🤍 مامان مرصاد🤍 ۹ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی