خانما چه آب میوه های طبیعی میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

انار آلبالو گلابی زردآلو آناناس انبه اینهمه تنوع عزیزم

پرتقال

من همه آبمیوه های فصل میخوردم دکترم گفت سعی کن خیلی کم بخوری بخاطر قندش

هرچی دوس داری فقط زیاده روی نکن🫡

آب میوه،میوه فصل بخور آب هویجم نخور چون ویتامین آ زیاد داره بجاش هویج بخور

سیب… بهترینه

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۹ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی