خانما آب میوه آناناس خوبه بخورم

۷ پاسخ

من تاجایی که می‌دونم میگن باعت انقباض میشه و رحم دهانه اش باز میشه . هفته آخر میشه خورد و بعد زایمان هم فوایدش بیشتره هم بخیه ها زودتر جوش میخورن هم شیر مادر زیاد میشه

کم بخور،هرچی زیاده رویش ضرره

نه آب آناناس دهانه رحم رو باز میکنه ، در حد خیلی کم واسه رفع هوس بخور ک ب دلت نمونه

ابمیوه کارخونه ایا که همش اسانسه
ولی اگه ابمیوه طبیعیش منظورته نه نخور

اره ابمیوهش اوکیه. چون اب میوه نیست رنگ و اسانسه😂

نخیر خیلی کم که چشمت نمونه نصفه بخور

نه عزیزم باعث انقباض میشه هفته آخر بخور

سوال های مرتبط

مامان علیهان💙 مامان علیهان💙 ۲ ماهگی
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی