خانما میشه یک لیوان آب آناناس طبیعی بخورم ؟

۶ پاسخ

ن من خوردم خونریزی افتادم

از هفته ۳۷ استفاده بشه بهتره

اره عزیزم یبار مشکلی نداره

در حد فنجان بخور ولی هرروز نخوریا هوس کردی همین یبارو بخور

نه
بزار ۳۷هفته ب بعد

آناناس دهانه رحم رو نرم میکنه بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد