یه حلقه میتونی بخوری
ماه آخر از هفته ۳۷ بخور اگه زایمانت طبیعیه
دهانه رحمتو نرم میکنه زایمانتو آسون
کمپوت شو میشه خورد
نخورررر
نه نه نه
آناناس نباید خورد توی بارداری
مثل زعفران هست
نننن زوده
اگ خیلی هوس داری خیلی کم بخور ، اما بهتره نخوری چون انقباض میاره و دهانه رحم و هم نرم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.