میشه آناناس بخورم ؟

۶ پاسخ

یه حلقه میتونی بخوری
ماه آخر از هفته ۳۷ بخور اگه زایمانت طبیعیه
دهانه رحمتو نرم میکنه زایمانتو آسون

کمپوت شو میشه خورد

نخورررر

نه نه نه
آناناس نباید خورد توی بارداری
مثل زعفران هست

نننن زوده

اگ خیلی هوس داری خیلی کم بخور ، اما بهتره نخوری چون انقباض میاره و دهانه رحم و هم نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی