خانمها آبمیوه آناناس ضررنداره بخورم

۷ پاسخ

میگن نخوری بهتره چون دهانه رحم ونرم میکنه دورازجون باعث زایمان زودرس میشه

من یه بار رانی شو خوردم

من همیشه خوردم

من که اصلا نمیخورم تو این ۷ماه چند روز پیش خیلی کم خوردم و خیلی ببخشید دهانه و اطراف واژنم خیلی درد میکنه نخوری بهتره

سعی کن در حد رفع هوس بخوری

زیاد نخور میگن دهانه رحمو نرم میکنه

نه الان هفته 30 هستی

سوال های مرتبط

مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی