عزیزم فشارتو چک کردی حالت خوبه دیگه؟
اون اصلا آناناس نداره توش البته بستگی داره از کدوم رو میگی
اینا که کلا آبمیوه نیستن اسانس هستن و رنگ مصنوعی
اونا اب و شکر و اسانس هستن
قند خالص
اوکیه من شربتشو دوسه بار خوردم
اوناکه اسانس وطعم دهنده هس نخوری بهتره
نه بابا ابمیوه هیچی نمیشه فقط اناناس طبیعی
یبار خوردن که چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.