مامانا آب آناناس ضرر داره ؟از این آبمیوه کوچیکا؟

۹ پاسخ

عزیزم فشارتو چک کردی حالت خوبه دیگه؟

اون اصلا آناناس نداره توش البته بستگی داره از کدوم رو میگی

اینا که کلا آبمیوه نیستن اسانس هستن و رنگ مصنوعی

اونا اب و شکر و اسانس هستن

قند خالص

اوکیه من شربتشو دوسه بار خوردم

اوناکه اسانس وطعم دهنده هس نخوری بهتره

نه بابا ابمیوه هیچی نمیشه فقط اناناس طبیعی

یبار خوردن که چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی