۱۳ پاسخ

من ۲ تا بچه دارم این مدل رو برا پسرم انتخاب میگنم برا دخترم اصلا

مث این لباس رو من خریدم برا پسرم البته بدون شلوارش

شلوارش صورتیه

اسپرته هردو میتونن بپوشن همین رنگش خیلی قشنگه برای دختر

میگن اسپرته ولی من تن دخترم نمیکنم 😁

اسپرته

شلوارش دخترونس هودی پسرونه😅

اسپرته خیلیم قشنگ میشه

اسپرته قشنگه بگیر

اسپرته هم برای دختر خوبه هم پسر

نه اسپرتع

لباس پسرونه میشه تن دختر کرد ولی متاسفانه لباس دخترونه نمیشه تن پسر کرد 😁

بنظرم اسپرته
قشنگم هست

سوال های مرتبط

مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی