خانوما پودر سنجد با هسته و اینا آسیاب کنم؟؟؟

۲ پاسخ

اره
فک نکنم خودت بتونی اسیاب کنی مامان من هر سال اسیاب میکنه ولی میبره عطاری

الان زود نیست ؟!

سوال های مرتبط

مامان فِسقِلیا 👦🏻 مامان فِسقِلیا 👦🏻 ۳ سالگی
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی