دخترا بنظرتون اسم لنا خوبه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عاليه

خیلی قشنگه 😍

آره خیلی نازه من میخواستم بزارم دوستم قبل من گذاشت دیگه نزاشتم

گلم اسمش که خیلی قشنگه ولی کلا راجب اسم بچت از هیچکس حتی پدرومادرت نظر نپرس فقط خودت و همسرت دوتایی و بزار آخر به همه بگو خودم زخم خوردم که میگم 🥲

عالیه 🥺🤍

اره عزیزم خیلی

خواهرزادم فروردین اومد دنیا گذاشتن لنا خیلی نازه

اره قشنگه
لُنا؟
یا لِنا؟

بله کوتاه و زیبا

خیلیرقشنگع🥰من عاشقش بودم همیشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی