۹ پاسخ

من میگم آغو بغو کن خرمات میدم 🤣

آغو چیه

اگه دستو بزاری رو لب بالاش و چونش و بگی آغو خودشم میگه امتحان کن

خودش میگه
آغ
غو
آغو
اینجوری

شعر که میخونم
شعر دست دسی=
دس دس دوتا گوش
گوشای خرگووش
دس دس کجا رف
دستای من کوش
دس دس یه خووونه
خونه ی زیبا
دس دس یه لونه
واسه کلاغااااا
دس دس پروااااانه
که رنگارنگه
دس دس دس بزن
)اسم کودک( قشنگه♤( مثال ابرا قشنگع)

من میگم اغو باغ که کرده، دست به لبش که کرده 🤣🤣

من و شوهرم یه چیزایی سرهم میکنیم براش می‌خونیم اونم خوشش میاد البته با اواز

دختر منم میگه بخاطر چیه؟

نه من میگم آغووو اونم میگه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی