سیروکسم۳۰هست طبیعیه؟

۱۲ پاسخ

ازمن 31 از دکترم پرسیدم گفت خوبه

عزیزم خوبه ولی سعی کن استراحت نسبی داشته باشی تا پایین نیاد

محدوده خطری عزیزم

به یه دکتر دیگه نشون بده برای اینکه خیالت راحت شه

سونوانتی

تصویر

یعنی جفت پایینع یارحمم خیلی بازشده؟

دکترهیچی بهم نگفت

پایین باشه عزیزم خوب نیست، اگر همین بمونه که هیچی اگر بیاد پایین دکتر توصیه میکنه سر کلاژ شی( دوختن دهانه رحم) که خطرناکم نیست نگران نباش فقط ببین دکترت چی میگه

لب مرض توالت فرنگی استفاده کن. پله بالا پایین نکن،بار سنگبن برندار

میشه بهم توضیح بدیدعددش بالاباشع خطرناکع یااگه پایین باشه

برای من ۳۶ بود تقریبا یه ماه پیش که رفتم سونو

تو۱۲هفته اینقدربود

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان قطاب مامان قطاب هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری