دردواژن دارم طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

منم دارم 🫠

منم دارم. بیشتر وقتی سرپا هستم یا کاری انجام میدم. دراز بکش به پهلو. خوب میشه

منم دارم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی