۴ پاسخ

بخدامیمونه من اصن دکترنگفته بودسیروکسم خطرناکع ازوقتی گهواره میام همش استرس دارم نکنه چیزی بشع

والا چی بگیم آدم شک‌میکنه از این حرفا

نمیدونم یکم پیش خوندم رحمونرمدمیکنه توگهواره یکی هم نوشته انقباض

چه ربطی ب انار داره

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری