بنظرتون بستنی خطرداره

۴ پاسخ

اگه قند نداری نه نداره

واقن چ خطری باید داشته باشه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
من روزی دوتا میخورم

نه چ خطری

خطرررررر؟ 😐 چه خطری فقط باید زیاده روی نشه بخاطر قندش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
زینب صداقت منش زینب صداقت منش قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیاراجون مامان تیاراجون ۴ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی