خانومایه لیوان دلستربخورم خطرداره؟

تصویر
۹ پاسخ

عکس نمیزاشتی هم متوجه می‌شدیم😂😂🤪🤪🤪😜😜

ن من رفته بودم سونو ب همه میگفت دلستر آبمیوه بخورین

هوس دلستر کردم☹️😂حالا بدم میاد کلا از دلسترا..الان چون یکم گرسنم هرچی ببینم هوس میکنم

عزیزم منو ببین منم میخورم نمیدونم والا😁

تصویر

منم میخورم..تازه قندمم لب مرزه🤦🏻‍♀️

من خیلی میخورم .سر بچه اولمم ماه اخر واسه وزنش خیلی خوردم

اگه قند نداری بخور نوش جان

ن عزیزم ی لیوان ک هیچی نیس بخور نوش جانت

نه یکبار هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیاراجون مامان تیاراجون ۴ ماهگی
مامان جانان🤰🏻💖 مامان جانان🤰🏻💖 ۸ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی