خانما من اسهال شدم خطرداره🥺🥺

۶ پاسخ

منم امروز شرایطم مث شماس😬😢

هیچ خطری نداره منم از اول بارداری یا اسهالم یا یبوست
اینقد هم استرس الکی کشیدم که اره خطر داره و …
اگه بیشتر از سه دفعه در روز دسشویی نمیری خطری نداره
فقط اب زیاد بخور بدنت کم اب نشه کم ابی خطر داره

اسهال چون بدن کم آب میشه خوب نیس
موز و سیب بخور مایعات زیاد بخور

نه خطر نداره گل آب زیاد بخور کم آب نشه بدنت همین

اره گلم شنیدم اسهال تو بارداری خطرناکه

نه برو بشین به کارای بدت فکز. کن😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی