سلام خانوما
یه سوال
سوزش دل طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

عزیزم برا معدس ب دکترت بگو برات قرص بنویسه برا من هم ناشتا پنتوپرازول نوشت هم فاموتیدین ۱۲ساعتی ۱بار

من سوزش معده دارم ک میگن از اسید معده است ولی دل ن نمیدونم درموردش

سوال های مرتبط

مامان یاسین کوچولو🥹 مامان یاسین کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
زینب صداقت منش زینب صداقت منش قصد بارداری