۶ پاسخ

نه عفونته و احتمال سقط و زایمان زودرس داره، حتما درمان کن

منم دارم با ادرار دفع میشه زیاد اب بخور من پماد م گذاشتم خوب نشدم سعی میکنم اب زیاددبخورم

همه ترشحی طبیعیه اگر سوزش وخارش همراهش بود غیر طبیعیه

منم داشتم رفتم دکتر اگه بو نده طبیعیه

نه عفونت حتما برو دکتر

نشانه عفونته

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی