خانوما شمام از بی خوابی رنج میبرید؟

۷ پاسخ

الان ک تازه خوبه بدنیا بیاد اصلا نمتونی بخابی

اره‌والا من که دیگه خسته شدم

بله شدیداااااا

من خیلی خسته‌ام ‌ و حسابی خوابم میاد و چاره ای ندارم🥲

تو دوران بارداری بی خوابی ها
الان من خوابم میاد ولی نمیزاره بخوابم

من از استرس رنج میبرم

ارهههه😭

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی