سلام دوستان میگ ازمایش بتا تیتر احتما باید انجام بشه

۳ پاسخ

بتا فقط مثبت ومنفی بودن بارداری رو میگه ولی تیتر بتا عدد بهت میده که با هر ۲۴ساعت باید بیشتر بشه که نشون دهنده اینه که باردار پوچ یا خارج رحم نیست

هزینش یکیه؟؟

ازمایش تیتربتا ازبتادقیق تره

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته هفدهم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان ارمیا و آلوچه مامان ارمیا و آلوچه هفته نهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وهفتم بارداری