خانومامن چکاب یکسالگی بچمونبردم مشکلی داره؟

۶ پاسخ

منم هنوز نبردم..

منم نبردم فعلا
دکترا میگن هرسال چکاپ کامل لازمه و ویتامین ها و کمبود های بدن بچه مشخص میشه

منم نبردم دکتراصلانگفت ببرمنم نبردم

منم نبردم دکتراصلانگفت ببرمنم نبردم

مگه باید از بچه چکاب بگیری ‌
میشه توضیح بدین منکه تا حالا نفهمیده بودم

منم هنوز نبردم

سوال های مرتبط

مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی