اینجاها درد میکنه طبیعیه؟

تصویر
۷ پاسخ

تو بارداری فقط شاخ در نمیاریم

اره منم پهلوی راستم درد میکنه دکتر گفت عیب نداره🥲

الکی نیست که میگن بهشت زیر پای مادران است همه جات درد میگیره اخرش اینقدر درد میکشی بدون استرس و خوشحالی میری اتاق عمل که بچه رو دربیارن راحت بشی 😄

اره عزیزم
اگه شدید و ادامه دار نباشه

تو بارداری همه دردها طبیعیه، تا زمانی که لکه بینی نداشته باشی طبیعیه.دیگه باید تحمل کنیم چاره ای نیست🤦‍♀️

همه جام دردمیکنه طبیعی 🤣🤣🤣🤣🤣

سلام عزیزم بله طبیعیه برای من که اگر عطسه یا سرفه کنم زیر دلم تا چند دقیقه میگیره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان بلوبري🫐 مامان بلوبري🫐 ۷ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری