بچه ها هفته من خوبه برم سونو ورن؟

۱۰ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم

من دلم میخاد نزدیک ۳۱ هفته و ۴ روز اینا برم ک دیگ ب اندازه کافی رشد کرده باشه بنظرتون خوبه یا زودتر باید رفت ؟

خانما الان دقیقا از ۲۸ تا ۳۲ هفته میشه رفت یا هر موقع ک بهداشت تاریخ بده باید رفت ؟

به من گفت این هفته یا هفته بعد برو

من که تاالان نرفتم

منم نوبت گرفتم ۳۰ هفته وچهار روز برم ان‌شاءالله 🤲

اره منم ۳۱ هفته رفتم عزیزم

اره عزیزم ولی دکترت باید تشخیص بده

آره بابا من ۲۸ هفته رفتم

من ۲۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان بردیا 💙🩵 مامان بردیا 💙🩵 ۱۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی